منتديات زيزو هاكات وشفرات ألعاب وبرامج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
صفحتنا على الفيس بوك

نكت جامده وجديده

2 مشترك

نكت جامده وجديده Empty نكت جامده وجديده

مُساهمة من طرف عبدالله العمده 2007-12-01, 09:01

محكوم عليهم بالأعدام , ومنهم واحد صعيدي ....... سألوا أول واحد يحب تتعدم بأيه : رميا بالرصاص ولا تتشنق ولا بالمقصله ( علي فكره المقطله جهاز يفصل الراس عن الجسم ) المهم أول واحد اختار المقصله , جم يشغلوها عليه لاقوها بايظه لفاقالو له خلاص أنت براءه .... التاني لما لقي كده طبعا أختار المقصله برده وطلع براءه ....... أما الصعيدي قعد يفكر , الناس أتعاطفت معاه وقعدو يشاورو له علي المقصله ... قال لهم خربانه خربانه

اتنين محكوم عليهم بالإعدام واحد منهم غلس اوى
سألوا اللى مش غلس : نفسك ف ايه قبل ما تموت
اللى مش غلس : نفسى أشوف أمى
سألوا الغلس : وأنت نفسك ف ايه قبل ما تموت
رد الغلس : نفسى هو مايشوفش أمه

فيه واحد ماشي ورا واحده قالها الحلوه وراها مشوار قلت لا.....الحلوه وراها حمار

رجل نساى اوى ذهب للحج وعند رمى الجمارات سال
نفسه انا رميت اتنين ولا تلاته فاعاد رميهم مره اخرى
ثم ذهب للطواف فسال نفسه مره اخرى لفيت سته وله
سبعه فاعاد الطواف وعند نزوله من الطائره سال
نفسه نسيت ايه يا جورج

---------------------------------------------

مرة دكتور بيطرى بيقول لمراته حبيبتى انا بهيم فى حبك قالتله وانا مرفسلكش طلب ابدا

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا و دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسس انك نحس

دخلت بطة جوا السوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ فرد: لا ما عندنا .. فطلعت البطة من المحل

في اليوم الثاني رجعت البطة السوبرماركت مرة ثانية .. وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ قال لها: لأ ما عندنا.. فطلعت البطة من المحل

في اليوم اللي بعده .. رجعت البطة للسوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟؟ فصرخ عليها: لا لا ... انتي جيتي اليومين اللي فاتوا وسألتي اذا عندنا عنب وقلت لك في كل مرة جيتي فيها ما عندنا.. والله إن جيتي مرة ثانية وسألتي عن عنب راح اثبت رجلك المسطحة في الارض بمسامير ،، فاهمة!!؟؟ فطلعت البطة

في اليوم الرابع رجعت البطة السوبرماركت .. وسألت البائع: عندك مسامير؟؟ فرد عليها: لأ ما عندنا

يفقالت البطة: تمااااااااام ... عندكم عنب؟؟!

كمسرى ماشى فى جنازة بيقول يا جماعة الجنازة فضيا قدام

ظابط مرور لقى بقه ضيق عمله إتجاه واحد

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحى وبيلعب

مرة واحد بلدياتنا وقع فى حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى يا هانم.

واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو علشان يعتمدوه ملحن فقالوا له: كل جمله نقولهالك لحنها، قالوا له: لحن واحد حرامى راح ملحنها، قالوا له: اتنين حراميه.. راح ملحنها، قالوا له: بقه شله حراميه قالهم: بلادى بلادى بلادى

بيقول لخطيبته: انا مش غني ولا عندي مرسيدس ويخت زى محمود بس انا بحبك،
خطيبته: وانا كمان بحبك لكن احكي لي اكتر عن محمود

صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بوفيراس راح سمى نفسه بوكيمون

مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسأل الاول: ايه ده؟؛ قال له البندجيه يافندم، قال له: بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك، فراح
للعسكري التاني قال له: ايه دي؟، قال له: دي ام هريدي يا فندم

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت الاولانىقال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى ردعلية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشةيا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوق بكرة .. وانتي؟

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخداد ايه فرد عليه الاستعلامات وقاله: ثانيه واحده قاله السكران طب شكرا

مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان قعد يجرى وراة فعدت عربية بسرعة فرمت القط.. والفار اغمى علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هوانا كل ما اسكر اعملى مصيبة)

مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار 100 مصروف بيت –200 حشيش وفجاة .. وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوة بوليس.. فراح مقطع ال200 جنية بتوع الحشيش

مرة واحد مسطول أحول، جه يعيط قام ريل

حد رخم نزل الشارع وقف قدام عمود ... قالوه عديني

مره واحد مسطول ماشي مع حبيبته في نص الليل فا شافت ابوها فقالت
يالهوي بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكي

فيه مجموعه من المساجين محكوم عليهم بمؤبد,وكان معهم كتاب نكت الف صفحه بيتسلوا بيه وقعدوا يقروا فيه لحد ما حفظوه, لدرجه لما بأوه يحبوا ينكتوا يقولو برقم النكته 57 هاها 62 هاها, وهكذا...
وبعدين جه مسجون جديد وبدا يقرا الكتاب لحد ما حفظه زيهم وبقى ينكت معاهم برقم النكت برضه.
بس كل ما يقول مثلا 39 ماحدش يضحك، 98 محدش يضحك، وواحد يقوم يقول 52 يضحكوا!
فجه يوم وقالهم انتوا ليه اذ قلت رقم نكته ماتضحكوش واذا احد منكم قال رقم تضحكوا؟؟
رد عليه واحد وقال ياخي النكته مش بنوع النكته,, النكته تعتمد على اسلوب الالقاء..

واحده رايحه تخطب لابنها
ام البنت بتقول لها ان شاء الله ابنك مبيدخنش
قالت لها لاء الحمد لله الا لما بيسكر
عبدالله العمده
عبدالله العمده
جندى خاص
جندى خاص

Total posts : 74
Job/hobbies : مشرف مساعد منتديات zizo games
Humor : ربنا يسهل

http://www.zizoforums.yoo7.com

نكت جامده وجديده Empty رد: نكت جامده وجديده